CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, July 1, 2010

..akU..diA..&..ciNta..



adaPtasi dR nOveL jajA diN nukiLaN noveliS kesuKaaN akU nooR suraYa



rupa2nya cinta telah membawa hatiku


terbuai-buai kesana kemari


tanpa berhenti dimana-mana lampu isyarat






kata orang 'luv is blind'... that premise was fluently at my tongue...until i meet him..now I think I was blind becoz choose him, not others...




kata org... cinta itu meruntuhkan dinding rasa... actually I wont believe it until his eyes first look at me... bermula dari saat itu, aku rasa hati aku ni sdh sesat tiada jln pulang...




kata orang,..cinta yg paling agung adlh cinta laila kpd majnun..I was denied it...padaku saat ini, cinta yg paling agung adlh cinta aku pd dia.... (huh...x tau malu sungguh)






aku ingin jadi langit yg dilindungi awan






kisah aku ni actually crita biasa tp aku sengaja jadikan ia luar biasa...ia lah,..x ramai yg punya kisah mcm aku ni.. sbb aku yg terpaut pada dia.. so, for sure I like him more that he likes me....or actually he never likes me...(owh..sedihnye..) aku mmg suka ckp byk,...sbb tu lah dia x sukakan aku agaknya...dia baru sepatah ..aku dah lima patah...isk...overnya aku...






aku mengharapkan dialah awan yg melindungi langit






aku bknnya xde rupa...haha..puji diri sendiri plk.. bila bercinta selalu halfway jer...knapa yek? yg aku suka, x suka plk kt aku....tp yg suka kt aku...aku x plk ada apa2 rasa dkt dia...sshnya jadi aku...ada yg mula bertanya pd my mom...'ank dara sulong tu x kawen lgi ke...?(kah3..aku la tu).....adik dia dh kawen dah'...huhu ...tp slh aku ke?...bkn x kesian pd mom....tp aku harus kesiankn aku dulu bila dtg bab jodoh ni... aku sndiri yg akan pilih lelaki yg akan menemani aku seumur idop aku, dia yg akan menemani hari tua aku, aku yg akan lihat dia hari2, not my parents......






jatuh cinta membuat kita terbuai2


keseluruh alam


tanpa ingin berhenti dimana-mana perhentian..






iyer, jatuh cinta buat aku sering alpa dan lupa siapa, bila dan dimana aku berada... made me forgot to love myself kerana sibuk menganyam mimpi bersama dia....buat aku lupa mengintai pada yg lain, buat aku tak teringtkn utk memikirkan lamaran yg lain...huhu..






aku & dia bagaikan malam dan siang..


tidak mungkin lagi bertemu...


hanya sebuah fatamorgana






aku ni mmg pelikkan? cinta pada orang yg tak cintakan aku...syg pada org yg x prnh peduli kewujudan aku....suka pd orang yg pandang aku sblh mata pn tak... aku dan dia ibarat bulan dan matahari yg tidak akan sesekali accident dipaksi.. he3..tapi bukan sehari aku memahat cinta pada dia..bukan seminggu aku menenun angan-angan utk hidup bersamanya..bukan sekali hatiku terhiris pedih kerana cinta yg tak kesampain....huhu... but I am wishing dat;






everything has its bride and


bride of me is wishing to be him


I wish my dreams come true




3 comments:

zeta

kisah aku (bkn nama sbnr) diatas tiada kna mngena dgn yg masih hidup @ dh meninggal yer.. yg dh kawen @ bujang, yg frust bercinta @ tak n lastly bkn jgk kna mngena dgn spe2 yg ada scandal @ tak..ha3..

aSRa

hahahha..mmg x der kena mengena ponnnn...
ko tgh menganyam mimpi ms tulih entri nih...hehhee..
i want more more more!!!

C'chanteque Manes

igtkan kesah cinta rozita td..hahaha~~

Post a Comment